نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد استقلال ملزم به تشکیل تیم بانوان هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور!
سرخط خبرها

اولین قهرمانی یزدی ها در لیگ برتر والیبال | حسرت پیکانی‌ها هفت ساله شد

  • کد خبر: ۱۰۲۲۴۳
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
اولین قهرمانی یزدی ها در لیگ برتر والیبال | حسرت پیکانی‌ها هفت ساله شد
تیم مقاومت شهداب یزد با دو برد متوالی برابر پیکان تهران به نخستین قهرمانی خود در لیگ برتر والیبال دست یافت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار برگشت فینال مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (۲۳ اسفند) برگزار شد.
در این مسابقه تیم مقاومت شهداب یزد با کسب دومین پیروزی متوالی برابر پیکان تهران به مقام قهرمانی جام سی‌وپنجم دست یافت.
شاگردان علیرضا طلوع کیان سرمربی مقاومت در مسابقه دوم فینال سه بر یک به پیروزی رسیدند تا حسرت پیکان پرافتخار برای کسب سیزدهمین جام قهرمانی هفت ساله شود. پیکان در سال ۱۳۹۳ به دوازدهمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یافت.
پیکانی‌ها در ست دوم ۲۵ بر ۲۳ فاتح میدان شدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۸ نتیجه را به حریف خود واگذار کردند. تیم پیکان در مسابقه نخست نیز سه بر صفر مغلوب مقاومت شده بود.
تیم والیبال پیکان تهران در سال ۱۴۰۰ به پنجمین مقام نایب قهرمانی خود در لیگ برتر مردان دست یافت تا همچنان و برای سال‌های متوالی با ۱۲ قهرمانی، پنج مدال نقره و سه نشان برنز (مجموع ۲۰ مدال) پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها باقی بماند.
بدین ترتیب سی‌وپنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران که از یک‌شنبه دوم آبان آغاز شده بود، عصر امروز (دو‌شنبه ۲۳ اسفند) بعد از برگزاری ۱۹۶ مسابقه با قهرمانی تیم مقاومت شهداب یزد به پایان رسید. پیکان تهران نایب قهرمان شد و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فولاد سیرجان ایرانیان نیز عنوان مشترک سومی را به دست آوردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->